Většina holek po porodu řeší, že jsou tlusté (nemůžu uvěřit, že jsem takhle vostrá hned v prvním článku), nebo hubené, ale jaksi rozkydlé do prostoru. Pokud tedy nevěříme útěchám od  rodiny - "to vyběháš kolem mimina", a/nebo "to půjde dolů s kojením", a/nebo "však máš miminko, nikdo nebude řešit těch pár kilo navíc," (really?) tak tady vzniká literární otázka - kam s ním? Buď můžeme se svým tukem chodit uličkami Malé Strany a po vzoru Nerudy se zkoušet doptat, kam s ním, nebo vzít rozum do hrsti a činky do ruky. ( O tom, že NEŽRAT také není dobrá cesta, protože nevyspalá a hladová matka je nebezpečná sobě i miminu, takže to pánové, prosím, nikdy více svým drahým polovičkám neraďte, určitě napíši v některém z dalších článků.)

Za svůj více jak 15-ti letý dietářský život jsem zkusila kde co jak v oblasti nesmyslných diet, tak v přístupu k cvičení. Kalanetika a Olga Šípková na VHS byly perly, které nesměly chybět v žádné domácnosti, samozřejmostí bylo i šlapací kolo, které obstojně plnilo roli domácího slouhy. S dobou pronikání do Evropy k nám přišel trend skupinového cvičení, které již nebylo omezeno jen na aerobic i bodystyling, ale všichni jsme začali skákat v rytmu zumby a na trampolínách (což bych po porodu moc nedoporučovala, modří vědí). Moje poslední a nejdelší éra byla ta běžecká. Desítky kilometrů týdně v dešti, sněhu, potu. Všechno to bylo super, až na to, že z toho hezká kulatá prdel nenaroste. Fakt ne.

Duben 2019 byl pro mne přelomový a začala nová éra mého života. Porodila jsem druhé dítě (budu věřit, že i poslední) a ze svatebních 73 kil jsem zakotvila na 98. Už před porodem jsem věděla, jak pak budu jíst a co budu cvičit, za což děkuji svému skvělému muži a tak trochu "trenérovi" v jednom, který mne donutil uvěřit.

A o tom je můj blog. Jak jíst, aby jídlo bylo radost a ne my jeho otrokem. Jak cvičit, aby se vynaložená energie přeměnila ve svaly a ne v únavu. Protože! Věřte či ne, ale jedno dobré knedlo vepřo s bábovkou u babičky vám neuloží na břiše kilo tuku a zvedáním činek se z vás nestane chlapanda s loupáky, na kterých se kroutí žíly jak tlusté líné žížaly.

Mohlo by se Vám také líbit

0 komentářů