Cvičit doma, to je tak trochu jako pracovat doma. Všichni by chtěli pracovat z obýváku v papučkách a ve finále na home office akorát běží zapnutý počítač a v domácí posilovně instáč či fejsbůk. Nicméně zdatní jedinci, kteří v sobě dokáží nalézt sebekázeň, objeví v domácím pohodlíčku samé benefity. Takže pokud k tomutu kroku chceme přistoupit, je třeba se zodpovědně zamyslet a projít si klady a zápory. Přeci jen když to nevyjde, z rotopedu bude dobrý věšák, ale o činky se člověk tak akorát přerazí, když jimi zapírá dveře.

Jelikož nepotřebuji k výkonům "vyhajpovat" od ostatních upocených cvičenců, je pro mne hlavním benefitem úspora času. V životě bez dětí plynul čas tak nějak jinak, než s nimi. Proto když ráno vstanu, jsem automaticky mínus tři hodiny a to jsou přesně ty tři hodiny, které by mi jako bezdětné zabralo fitcentrum. Většina matek si myslí, že nemůže cvičit, není čas. Souhlasím. Proto cvičíme, když děti spí. A jelikož přes den spí každé v jiný čas, smůla, cvičíme v noci.  Uznávám, je to trochu masochismus, kor když synovi rostou zuby (prý mi to pán Bůh vrací na dětech) převážně v noci. Tři hodiny z návštěvy fitka se zkrátí na hodinu až hodinu a půl v domácím prostředí a zabere to jen čas, který by zabral... No třeba spánek. Easy.

Na druhou stranu - když nemusím nikam dojet, nikde mi neběží předražené měsíční členství s wellness, nečeká na mne parťák na pokec a sociální kontakt, tak se strašně snadno posouvá trénink na zítra po zítřku a uléhá na sofa.

Posledních 14 dní uléhám až nebezpečně často, protože noční divočina se opravdu nedá zvládat jinak, ale to je život s dětmi a musí se to přijmout. Na to, abyste měli kondici, jakou si představujete, máte celý zbytek života, takže zas není třeba jít přes mrtvoly. Případně přes ukřičené mimino. A to je pro mne druhý významný benefit - činky ani členství mi neutečou, pěkně počkají a jelikož ty moje muší váhy občas zvedne na zahřátí i muž, tak nebudou ani moc zaprášené.

V příštím článku už trocha seriózních faktů, jak to tady mrskáme - proč cvičím s váhami a co konkrétně. A aby to bylo ještě zajímavější, jak se to za půl roku podepsalo na postavě.

IG: b_to_my_b

     

Mohlo by se Vám také líbit

0 komentářů